منوی اصلی
تصاویر مراغه
 

مجسمه آناهیتا

آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 806
 بازدید امروز : 175
 کل بازدید : 959742
 بازدیدکنندگان آنلاين : 3
 زمان بازدید : 0/0469

 

شرح خدمت:
خدمات آب عبارتست از در دسترس قراردادن و فراهم بودن امکان برداشت و استفاده آب از شبکه آبرسانی توسط انشعاب آب و وسایل اندازه گیری (کنتور)، با ظرفیت مشخص و با فشار متعارف و کیفیت مناسب(در نقطه تحویل) اعم از اینکه مشترک از این ظرفیت استفاده نماید یا ننماید.
واحدهای درگیر در ارایه خدمت: شرکت آب و فاضلاب مراغه، متقاضی انشعاب آب و سایر ارگانهای ذیربط مانند شهرداری، راهنمایی و رانندگی، اداره گاز و اداره مخابرات
 
 مفاهیم:  
هر شخصی حقیقی یا حقوقی می تواند برای هر واحد مسکونی، تجاری، عمومی، تولیدی و غیره در محدوده خدماتی شرکت، درخواست برقراری یا تغییر در مشخصات انشعاب آب و فاضلاب را بنماید. قبول درخواست برقراری(یا تغییر در مشخصات) انشعاب منوط به حصول شرایط زیر است:
الف) شرکت ظرفیت و امکانات لازم جهت برقراری و یا تغییر انشعاب مورد نیاز متقاضی را در محل مورد تقاضا داشته باشد.
ب) ملک مورد نظر متقاضی، کاملاً محصور و عملاً منفک از املاک مجاور بوده و بر و کف معبر در محل ملک توسط شهرداری مشخص شده باشد.
ج) موانعی برای انجام کار شرکت از جمله حفاری محل مورد نظر وجود نداشته باشد.
د) متقاضی هیچگونه بدهی بابت بهای آب و فاضلاب در محل مورد نظر و یا هر محل دیگری به شرکت یا سایر شرکتهای آب و فاضلاب وابسته به وزارت نیرو نداشته باشد.
هـ) در صورت وجود امکانات فنی مراحل تقاضای انشعاب آب وفاضلاب همزمان انجام می گیرد.
زمان لازم برای ارائه خدمت:  
توسط شرکت آب و فاضلاب مراغه تعیین می گردد.
مراحل ارائه خدمت: 
1- مراجعه متقاضی به قسمت پذیرش شرکت آب و فاضلاب مراغه و تکمیل فرم مخصوص تقاضا و یا پر کردن فرم تقاضای انشعاب آب از طریق وب سایت
2- تحویل قسمت دوم فرم تقاضا و اعلام تاریخ بازدید ملک به متقاضی
3- بازدید از محل ملک متقاضی
4- تأیید امکان فنی واگذاری انشعاب آب توسط قسمت فنی بهره برداری
5- محاسبه و تعیین حق انشعاب و هزینه های عمومی برقراری انشعاب آب توسط قسمت محاسبه
6- پرداخت مبلغ و ثبت در پرونده
7- معرفی متقاضی جهت اخذ مجوز حفاری از ارگانهای ذیربط (شهرداری، اداره مخابرات، اداره گاز)
8- ارائه مجوز حفاری به قسمت کارگاه نصب شرکت آب و فاضلاب مراغه
9- حفاری و نصب انشعاب
مدارک مورد نیاز:
1-سند مالکیت یا اسناد مثبته دیگر (برگ واگذاری یا اجاره نامه اداره اوقاف)
2-مدارک مستند جهت تعیین منطقه شهرداری
3-مدارک مستند جهت تعیین تعداد واحد 
4- فتوکپی شناسنامه مالک
( موارد 3و 4 اجباری نیست ولی ارائه آن می تواند در تسریع انجام خدمات موثر باشد)

صفحه اصلیIاخبارIخدمات مشتركينIدرباره ماIارتباط با ما
 
  © Abfa-maragheh.ir . All rights reserved .