واگذاری ارائه خدمات امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب مراغه به دفاتر پیشخوان دولت
با هدف ارتقای دولت الکترونیک و تسهیل در ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان ویژه مراغه ، خدمات حوزه مشترکین به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مراغه مهندس ابراهیمی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل محترم شرکت آب و فاضلاب مراغه با اعلام این خبر اظهار داشت : شرکت آب و فاضلاب مراغه به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به مشترکان و در راستای روان سازی امور واگذاری تصدی گری به بخش خصوصی و به منظور ارتقای دولت الکترونیک و تکریم مشترکین ، شفاف سازی ارائه خدمات ، سرعت در پاسخگویی و پیگیری درخواستکاهش هزینه ها ، عدم نیاز به حضور مشترکین در اداره ( شرکت ) و جلوگیری از رفت و آمدهای بی مورد و همچنین سهولت و دسترسی مشترکین به خدمات با فراهم کردن بسترهای لازم از قبیل راه اندازی پورتال این شرکت و بیش از ده خدمت امور مشترکین از طریق دفاتر پیشخوان دولت به صورت الکترونیکی انجام می گیرد.
جناب آقای مهندس ابراهیمی درخواست واگذاری انشعابات آب و فاضلاب ، تغییر نام ، تغییر درخواست ظرفیت ، تغییر کاربری ، تعویض کنتور خراب و معیوب ، جابه جایی کنتور آب ، تفکیک انشعاب ، قطع و وصل انشعاب ، ترکیدگی کنتور آب ، قبض المثنی ( صدور و پرداخت ) قبوض آب بها ، آزمایش صحت عملکرد وسایل اندازه گیری را از جمله خدماتی برشمردند که تاکنون در شرکت آب و فاضلاب مراغه انجام می شد که هم اکنون این خدمات از طریق 10 دفتر پیشخوان دولت در مناطق مختلف سطح شهر به همشهریان و مشترکین محترم قابل ارائه می باشد.
مهندس ابراهیمی با بیان استقبال شهروندان از خدمات دفاتر پیشخوان ابراز امیدواری کردند به نقطه ای برسیم که مردم بهجای مراجعه به شرکت آب و فاضلاب مراغه به دفاتر پیشخوان دولت شهری مراجعه کنند
٠٨:٤١ - چهارشنبه ١٣ مرداد ١٣٩٥ / شماره : ٢٤١ / تعداد نمایش : ٢٩٨٣