چاپ        ارسال به دوست

مامورین قرائت کنتور آب حلقه ارتباطی حیاتی بین شرکت و مشترکان هستند و عملکرد دقیق آنان هم اعتماد عمومی را تقویت می‌کند و هم مبنای محاسبات فنی ما را تشکیل می‌دهد.

مامورین قرائت کنتور آب حلقه ارتباطی حیاتی بین شرکت و مشترکان هستند و عملکرد دقیق آنان هم اعتماد عمومی را تقویت می‌کند و هم مبنای محاسبات فنی ما را تشکیل می‌دهد.

 

  به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب مراغه ؛ جلسه بررسی عملکرد حوزه خدمات مشترکین و درآمد روز سه شنبه مورخ 19 فروردین ماه سالجاری  با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مراغه در سالن اجتماعات شرکت برگزار گردید ،  در ابتدای این جلسه  آقای عباسی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت گزارشی از وضعیت و شرایط کاری ، مراحل تشکیل پرونده و واگذاری انشعابات ، وضعیت وصولی ، قرائت کنتور مشترکین ، سیستم قرائت و شناسایی انشعابات غیر مجاز و همچنین تکریم ارباب و رجوع توسط همکاران و ماموران قرائت ارایه کردند و در ادامه مهندس طوسی مدیر عامل شرکت  در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات پرسنل ، حفظ روحیه همدلی همراه با تلاش مضاعف به منظور رشد و ارتقای شرکت و مدیریت را خواستار شدند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مراغه با بیان این مطلب که  کنتور نویسان حلقه ارتباطی حیاتی بین شرکت و مشترکان هستند و عملکرد دقیق آنان هم اعتماد عمومی را تقویت می‌کند و هم مبنای محاسبات فنی ما را تشکیل می‌دهد. تکریم ارباب رجوع و خدمات رسانی به مردم را اولویت نخست شرکت آب و فاضلاب مراغه  دانستند و اظهار داشتند: لازمه رسیدن به این اهداف مهم در ابتدا رضایت شغلی کارکنان است که تمام تلاش خود را در این راستا به کارمی‌بندیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه تصریح کردند: مدیریت مصرف آب، شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز و وصول آب بهاء به طور جدی و مستمر توسط شرکت آب و فاضلاب در دست پیگیری و اجراست .

ایشان ثبت دقیق مصرف آب هر مشترک، یک مسئولیت بزرگ شرعی و انسانی برشمردند که کوچک‌ترین سهل‌انگاری در آن، خدشه به حق الناس محسوب خواهد شد.

 


٠٩:٤١ - دوشنبه ١٥ ارديبهشت ١٤٠٤    /    شماره : ٦٢٦    /    تعداد نمایش : ١٠١


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

لیست اخبار >>